Nyt ollaan saatu vähän paremmat tiet.
Rita on päässyt muutaman kerran jo radalle ja parantaa kerta toisen jälkeen. Viimekerralla Rita oli jo juossut eikä ihmetellyt mainoksia :D
torstai, 15. joulukuu 2005
Nyt ollaan saatu vähän paremmat tiet.
Rita on päässyt muutaman kerran jo radalle ja parantaa kerta toisen jälkeen. Viimekerralla Rita oli jo juossut eikä ihmetellyt mainoksia :D
Tllkerrotaan sektalli ettkisa kuulumiset!